2 x luova suunnittelija (Copy & AD)

Me Villivisiolla rakennamme brändejä ja suunnittelemme markkinointiviestintää tavoitteellisesti ja pitkäjänteisesti strategia edellä. Siihen työhön haemme kahta suunnittelijaa, joilla on kokemusta, näkemystä ja rakkautta lajia kohtaan. Yhteistä on halu tehdä vaikuttavia töitä, kyky rakentaa luovia konsepteja ja ymmärrys siitä, miten hyvä design toimii kokonaisuutena. Molempien tehtävänä on  kiteyttää brändin sielu ja saada se kertomaan erottuvaa tarinaansa omalla äänellään ja tyylillään. Kummallakin on oltava riittävästi kokemusta ja osaamista vetovastuullisen roolin ottamiseen. Digin tekeminen on molemmille tuttua.  Molemmilla on sama tehtävä, mutta hallussa erilaiset työkalut: toisella mediana on teksti, toisella graafinen suunnittelu.

Copywriter

Etsimme copywriteria, jolla on osaamista ja kokemusta brändi-identiteettien ja konseptien suunnittelusta, tone-of-voice-määrittelyistä ja kyky tiivistää brändin sielu sanoiksi. Tarvittaessa osaat vetää luovan suunnittelun projekteja. Olet ensisijaisesti hyvä suunnittelija ja asioiden kiteyttäjä, vasta sitten tekstintuottaja. Ymmärrät liiketoiminnan perusasiat, osaat vaatia työsi pohjaksi hyvää strategiaa ja tiedät, miksi brändi on tärkeämpi kuin hyvät irtoideat. Tuotoksesi ovat pääsääntöisesti tekstiä, mutta ideasi voivat olla muutakin. Tärkeintä on, että ymmärrät ihmisiä, ja osaat puhutella heitä tunteiden kautta.
Vaikka kilsoja on jo jonkin verran takana, niin tärkeintä on se, mitä tulet tekemään tulevaisuudessa. Olet siis valmis kehittymään ja kehittämään suunnittelutyötämme yhdessä muun tiimin kanssa. Läheisimpiä työtovereitasi ovat konseptisuunnittelija ja AD, joiden lisäksi tulet tutuksi myös strategimme ja viestintäosaajiemme kanssa. Lisäksi apunasi on nuorempi copywriter.

AD

Meillä on paikka avoinna AD:lle, jonka suurimmat vahvuudet ovat visuaalisen suunnitteluosaamisen lisäksi luovassa konseptisuunnittelussa, kampanjakokonaisuuksien rakentamisessa ja kohderyhmäymmärryksessä. Tarvittaessa voit ottaa vastuuta myös brändi-identiteetin työstämisessä. Olet kokenut visuaalisten kokonaisuuksien toteuttaja, joka ymmärtää eri medioiden, yleisöjen ja käyttötarkoitusten mahdollisuudet ja rajoitteet. Osaat luoda visuaalisia tarinoita, jotka puhuttelevat katsojaansa ja saavat aikaan haluttua vaikutusta. Suunnittelutyötäsi ohjaa strategia ja brändiymmärryksesi on priimaa. Olet ehtymätön ideoija, ja jaksat myös työstää ideat valmiiksi asti.
Riittävä kokemus on tehtävässä onnistumisen edellytys. Parhaat työsi ovat kuitenkin edessä päin, ja kehityskaaresi on nousujohteinen.

Strateginen suunnittelija

Kuka olet?

Olet joko kokeneempi strategisen markkinoinnin ammattilainen tai vielä urasi alkuvuosissa oppia keräämässä. Molemmissa tapauksissa henkilökohtainen missiosi on tehdä strategialähtöistä markkinointia ja auttaa suomalaisia brändejä kasvamaan ja kehittymään. Koulutuksen kohdalta CV:stäsi löytyy todennäköisesti ylempi korkeakoulututkinto esim. markkinoinnin, liikkeenjohdon tai yhteiskuntatieteiden alueelta. Olennaisinta on, että liiketoimintastrategiaan ja brändisuunnitteluun liittyvät käsitteet ja työkalut ovat jo hallussa, ja osaat soveltaa niitä sujuvasti. Lisäpisteitä ropisee, jos osaat tehdä asioita asiakasymmärrys edellä ja sinulla on kokemusta palvelumuotoilusta.
Henkilönä olet utelias, oppimiskykyinen ja -haluinen sekä valmis tekemään töitä yhdessä asiakkaiden kanssa. Olet kartalla maailman menosta, pystyt ajattelemaan isoa kuvaa analyyttisesti ja kiteyttämään asiat asiakkaalle ymmärrettävästi. Tiedät, miten markkinointiala tänä päivänä toimii, ja ymmärrät, mihin suuntaan se on menossa.

Mitä tulet tekemään?

Tehtäväsi on auttaa asiakkaitamme strategioiden ja brändien uudistamisessa, kirkastamisessa tai luomisessa. Lisäksi olet osaltasi varmistamassa, että taktiset viestintä- ja markkinointitoimenpiteet ja niiden tulokset ovat asiakkaan strategian ja brändin mukaisia. Kokemuksesi mukaan toimit joko itsenäisessä projekti- ja asiakasvastuussa tai kokeneemman strategin aisaparina. Samalla osallistut Villivision kehittämiseen ja palvelujen tuotteistamiseen. Strategiatyön osana teet myös hyvin läheistä yhteistyötä Villivision luovien suunnittelijoiden ja viestintäosaajien kanssa, koska olemme integroitu toimisto, jossa siiloja ei tunneta. Olet valmis hyppäämään mukaan luovaan ideointiin ja konseptisuunnitteluun.

Miksi meille

Villivisio on tamperelainen mainos- ja viestintätoimisto, jonka missiona on luoda kestäviä, kannattavia ja kasvavia suhteita asiakkaidemme ja heidän asiakkaidensa välille. Toimintatapamme on strategialähtöinen ja integroitu. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että kaiken tekemisemme lähtökohtana on asiakkaan liiketoiminnan tavoitteellinen kehittäminen ja markkinointiviestinnän suunnittelu ajanmukaisia kanavia ja keinoja monipuolisesti hyödyntäen. Ilman niitä siiloja.

Oletko etsimämme ihminen?

Jos sinulla on kaiken lisäksi kokemusta asiakastyöstä ja kommunikoit sujuvasti Slackissa, haluamme ehdottomasti tutustua sinuun!

Villivisio tarjoaa vakituisen työsuhteen mukavassa työyhteisössä, joka nauttii säännöllisesti aamiaista yhdessä ja palvelee antaumuksella niin Suomen johtavia yrityksiä kuin julkisen sektorin merkittävimpiä toimijoitakin. Keskeiset arvomme ovat rohkeus ja välittäminen – ne ovat läsnä työssämme joka päivä.

Tule mukaan tekemään legendaarisia yritystarinoita!

Lähetä meille hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen osoitteeseen rekry@villivisio.fi 29.1.2018 mennessä.

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Anna Lehtisalo

anna.lehtisalo@villivisio.fi
044 587 1663

Villivision arkea